Skip to content
Pl
Home
O nas
Insights
Kariera
Marki
Pl
Market Sites
Global Site
Austrian
Canadian
French (Canadian)
Danish
Dutch
French
German
Italian
Japanese
MENA
Polish
Sub-Saharan Africa
Turkish
Insights
All
POV’s
Publications
Case Studies
Video
POV’s
December 2023
GroupM: AI technologiczną nadzieją marketingu, branża bez entuzjazmu wobec NFT i metaverse
#AI
#metaverse
#NFT
#Connected TV
POV’s
October 2023
GroupM największą grupą mediową w Polsce według COMvergence
#COMvergence
POV’s
June 2023
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO GroupM CEE, zarządza 10 rynkami regionu
#Izabela Albrychiewicz
#GroupM CEE
POV’s
March 2023
GroupM: rynek reklamowy w CEE wzrośnie w tym roku o 4 proc., polskie Ad per Capita nieco poniżej oczekiwań
POV’s
January 2023
GroupM: retail media z 12 proc. udziałem w rynku reklamy cyfrowej w Polsce
#Retail
#Ecommerce
POV’s
January 2023
GroupM prognozuje globalnie blisko 6 proc. wzrostu rynku w 2023 r., retail media i connected TV napędzają inwestycje w reklamę
#retail media
POV’s
January 2023
Finecast oficjalnie debiutuje w Polsce, Maciej Olenderczyk szefem nowej marki GroupM
#Finecast
Publications
June 2022
GroupM Poland z tytułem Top Employer 2021
Publications
December 2021
GroupM tworzy w Polsce międzynarodowe centrum kompetencji, zatrudni 100 specjalistów digital marketingu
Publications
July 2021
Łukasz Stuczyński szefem eCommerce w GroupM
Publications
April 2021
GroupM wprowadza qCPM i promuje nowe podejście do planowania kampanii wideo
Publications
March 2021
GroupM: marketerzy wierzą w Big Data i sztuczną inteligencję, mniej entuzjazmu wobec AR i internetu rzeczy
Search